divendres, 25 de febrer del 2011

Princeses


Peixitus, peixitus,

Estic moooooooolt atavalada!!! fixeu-vos on tinc el cap que encara no he penjat les fotos de l'hora del conte!!

Doncs, tinc molta feina. El senyor pop m'ha demanat que li faci una disfressa. De Pirata!!! Us ho imagineu?? ara haig de fer-li un vestit amb 8 cames!!

La Morralla vol que li pinti la cara... de peix pallaso!! (sí, sí, com en Nemo).
La senyora tortuga vol un vestit de llebre i la senyora Medusa vol un vestit d'Astèrix!!

Ho veieu quina feinada!!! Em voleu ajudar?? doncs apa!! ja podeu començar. Ja em podeu enviar els vostres dibuixos de disfresses!!

I tot aixó perquè?? Doncs perquè és CARNESTOLTES!! És clar!

Si veniu a la Biblioteca podreu veure la sala ben guarnida, i si voleu, també podeu venir disfressats!!

Mentre, aquí us deixo les fotos de l'hora del conte. Mireu quines princeses més maques!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DIGUES LA TEVA!!