dilluns, 16 de maig del 2011

La Capsa dels Petons

Avui comencem amb una endevinalla:
Sóc un cuc que es fa la casa
i allà dintre vaig canviant.
Vaig creixent i em surten ales,
i a voleiar pel camp.
Què ho has endevinat?? Doncs si encara no ho saps, a veure si aquesta altra endevinalla t'ajuda:

Tinc les ales virolades
i volo de flor en flor;
tot volant, alguns m'agafen
per fer-ne col•lecció.
Ho saps ara?? És clar!!
Saps com es fa un petó de papallona? Doncs es fa posant l'ull tancat al costat de la galta de la mama o del papa, de manera que a l'obrir-lo i tancar-lo li fem pessigolletes.

En sabeu més maneres de fer petons?? No... doncs... 
Divendres la Montse Mateu us ensenyarà com els fa la Zea. No sabeu qui és la Zea?? Doncs haureu de venir a la biblioteca a coneixer-la.



Informació pels pares:
Aquesta activitat  vol donar a conèixer històries per explicar però amb arguments encadenats o protagonitzats per a infants petitons... i tractar temes adequats per a primeres edats: el vincle, els petons, l’enyorança, l’amistat...
Per inscriure el vostre nadó ho podeu fer a:
Biblioteca Comarcal de Blanes
Passeig de Catalunya,2
17300 Blanes (Girona)
Tel. 972.358.033


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DIGUES LA TEVA!!