dimarts, 12 de setembre del 2017

Club de lectura "Els cinc"

El passat dijous ens vàrem retrobar els "petits-grans" lectors per parlar i comentar la primera lectura del nou curs. Desprès de parlar una miqueta de com havia anat l'estiu i descobrir que no havien dedicat massa temps a llegir el llibre... jajajajajaja!, els vaig fer un petit resum que els cridà l'atenció i va fer que alguns volguèssin llegir-lo per saber el final.

Aixó si, va ser una trobada molt entretinguda i divertida. I aquesta vegada el club es va fer en una caseta de fusta ben xula i amb una il·luminació molt càlida.

Us esperem a la propera!




Los cinco en peligro (Enid Blyton)

Los Cinco pasaron el día de Navidad en cama. Tim fue el único que se libró del espantoso catarro que aún hace toser a sus amigos. Por suerte, el doctor les receta aire puro y los envía a todos a las montañas de Gales. ¡Al fin van a disfrutar de estas vacaciones! Así piensan los chicos cuando llegan a su destino, la granja de la señora Jones. Pero en una montaña vecina pasan cosas extrañas y algo oculta la misteriosa casa que hay en ella. Guiados por la pequeña Aylin y sus mascotas, los Cinco salen a investigar en trineos. ¡Cuidado amigos: es una aventura peligrosa!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DIGUES LA TEVA!!