dimecres, 19 de setembre del 2018

Lectures Miniclub 2018-2019



AQUEST BARRET NO ÉS MEU. De Jon Klassen
Dimarts, 9 d’octubre

 













"Aquest barret no és meu. L'acabo de robar. L'he robat d'un peix gros. Estava adormit i probablement no es desperti fins d'aquí molt de temps. I si es desperta, probablement no s'adoni que el barret ja no hi és. I encara que s'adoni que ja no hi és, probablement no sabrà que he estat jo qui l'ha agafat. I fins i tot si endevina que vaig ser jo, no sabrà cap a on vaig".


UN DIA DE NEU . De Ezra Jack Keats
Dimarts, 6 de novembre

 

















És un dia de neu i el Peter se’n va a descobrir-la. Surt abrigat al carrer per passejar entre munts de neu apilada i per veure els nens grans jugar a llançar-se boles gegants. Descobreix els solcs que deixen els seus peus a la neu espessa i com resulta de divertit fer àngels movent els braços contra una muntanya de neu blanca .
 



L’INCREÏBLE NEN MENJALLIBRES .  De Oliver Jeffers
Dimarts, 4 de desembre

 
















A l'Enric li agradaven els llibres, però no li agradava llegir-los, li agrada menjar-s'els . Com més en menjava, més llest es feia. Però, un dia comença a trobar-se malament, i tota la informació que digeria es barrejava perquè no tenia temps per a digerir-ho com cal.



EL LLADRE DE GALLINES . De Beatrice Rodriguez
Dimarts, 15 de gener
 











Pocs llibres sense paraules han fet parlar tant .Una escena d'acció, una autèntica persecució pel bosc juntament amb un ós, un conill i un gall. Tan sols dues paraules converteixen l'escena en un conte, sense preàmbuls, sense rés més que un títol.



LA TALPETA QUE VOLIA SABER QUI LI HAVIA FET ALLÒ AL CAP.  De Werner Holzwarth i Wolf Erlbruch
Dimarts, 12 de febrer

 













Quan un dia una talpeta va treure el cap d'entre una muntanya de terra per tal de veure si ja sortia el sol, li va passar allò (era rodó i marró, s'assemblava una mica a un xoriço i el pitjor de tot: li va caure justament damunt el cap)"



DONDE VIVEN LOS MONSTRUOS . De Maurice Sendak
Dimarts, 12 de març
 

 












En Max, un nen incomprès i rebel vol ser un monstre que aterroritzi a qualsevol.   
Una nit, després de fer maldats i entremaliadures a casa seva, la mare,el castiga anar-se'n a la seva habitació, la qual de sobte pateix una transformació i es converteix en una selva .

 
Paraules de Sendak:
No escric per a nens. Escric i algú diu: "Això és per a nens". Jo no em vaig proposar fer als nens feliços, o fer-los la vida millor o més fàcil. 


EN JORDI I EL DRAC.  De Aron Dijkstra
Dimarts , 9 d’abril

 
















El petit Jordi es mor de ganes de derrotar el drac Banyatrencat. però al drac no li ve gens de gust lluitar i no para d’inventar-se excuses per no haver de fer-ho
Una història diferent de cavallers i dracs que aposta per guanyar amics i no batalles .







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DIGUES LA TEVA!!